Hunting The Cloud...

|





5 comments:

hizrat azmir said...

huh, bila p ni? x ajak pong :D

adirussman said...

ni zaman bila punye gambo...br la nih nk masuk blog :) huhu...

Anonymous said...

korek2 gmba lame2...letak dlm blog....adi ade bnyk gmba lawa2...tk letak dlm blog...hehehe....

adirussman said...

wei hakim...aku jeles tngk gambo sunrise hang :) hahaha...lg pun aku dh lama x update blog...godek2 cakera keras nih jmpe plk gambo masa kita g menembak dulu2...layan lh...gambo atas tu mesti hang ingt lg masa kita g padang kota...sunrise x jd matahari dh naik tinggi..last2 burung gagak jd mangsa...gambo yg bwh tu masa g sg burung survey tmpt tuk postcard contest...

Anonymous said...

jeles le sngt....gmba sunrise aku tak brape cun pun...hm.....ape tak ingat nye...ingat sesangat....aku ingat nak letak gmba yg kat pdng kota tu gak..tpi nti la...yg mase postcard tu pun..lagi la aku ingat..baru je lagi pun..hehe